Έτοιμες οι λαμπάδες σας! – Eastern candles 2013

 

Λαμπάδα με χειροποίητες χαρτονένιες πεταλούδες για το Στελλί μου

Λαμπάδα με χειροποίητες χαρτονένιες πεταλούδες για το Στελλί μου

Λαμπάδα με χειροποίητο κολιέ με καρπό, για την Αθηνούλα μου

Λαμπάδα με χειροποίητο κολιέ με καρπό, για την Αθηνούλα μου

Λαμπάδα με κλειδί και κουδουνάκια για το Αλινάκι μου

Λαμπάδα με κλειδί και κουδουνάκια για το Αλινάκι μου

Λαμπάδα με ανακυκλωμένες κάψουλες καφέ και χάντρες για το Μελινάκι μου

Λαμπάδα με ανακυκλωμένες κάψουλες καφέ και χάντρες για το Μελινάκι μου

Λαμπάδα-έκπληξη για το πρώτο νινί-αγοράκι φέτος

Λαμπάδα-έκπληξη για το πρώτο νινί-αγοράκι φέτος

 

Και για φέτος αγαπητά βαφτιστηράκια, οι λαμπάδες σας είναι παράξενες και χειροποίητες.

Ελπίζω να σας αρέσουν.

Φτιαγμένες με πολλή αγάπη και τις καλύτερες ευχές από το παπί-νονά σας, για καλό Πάσχα,

καλή πρόοδο σε ό, τι κι αν κάνετε καμάρια μου!

Σχολιάστε

Follow χειροτεχνήματα το παπί και το σουσάμι on WordPress.com
